miercuri, noiembrie 25, 2009

Salata de hering



Ador pur si simplu pestele, e sanatos, gustos si usor digerabil, mie imi place in aproape orice varianta: rasol, in saramura, la gratar sau cu legume la cuptor. Pentru azi am ales insa o reteta de salata, foarte simpla si rapida: un fel de salata orientala cu peste (si fara oua).

Ingrediente pentru 3 portii

- 4-5 cartofi
- 4-5 filéuri de hering marinat (un hering foarte bun este cel de la Vita Star, se gaseste la Kaufland)
- salata verde (iceberg am avut)
- o ceapa (am pus ceapa rosie)
- cateva masline
- otet
- ulei
- sare

Se fierb cartofii in coaja, se curata si dupa ce s-au racit se taie felioare. Salata se spala si se taie fasii (eu am avut gata taiata).

Ceapa se taie solzisori, iar pestele bucati. Intr-un bol de salata se pun pestele, cartofii, ceapa, salata si cateva maslinute, se toarna putin ulei si se adauga, dupa gust, sare si otet. Se amesteca bine toate ingredientele.

Nota. Eu nu am taiat tot pestele bucati, pentru ca am vrut sa asez rulourile deasupra, pe patul de salata, voi puneti tot pestele.


Pofta mare!



7 comentarii:

  1. si mie imi place salata ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat niciodata salata de hering, dar ma gandesc ca trebuie sa fie foarte delicioasa. Felicitari pentru reusita transformarii blogului intr-unul cu 3 coloane ! arata foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Catalina, daca iti place pestele n-are cum sa nu-ti placa si salata asta! Eu o pregatesc foarte des seara sau cand nu prea am chef de bucatarit si vreau ceva rapid (daa, mi se mai intampla si mie...:D)
    Multumesc de aprecieri, chiar nu mi s-a parut asa de greu sa-l transform, am urmat cu atentie pasii de acolo si mi-a iesit...Blogul asta sigur...mai trebuie imbunatatit din punctul de vedere al aspectului, ceea ce e destul de greu pentru ca optiunile oferite de blogger sunt destul de limitate...Dar pe moment zic eu ca e bine :)
    Si inca o data "multumesc" - daca nu era articolul tau, blogul meu tot labartat ramanea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti simpatica tare si ma bucur ca esti din Iasi !

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Catalina, spuneai ca la anul o sa vii in vizita in tara, nu? Poate reusim ne intalnim, cine stie...si sa demaram si un proiect culinar...un cheesecake, ce zici? ;)

    RăspundețiȘtergere