sâmbătă, octombrie 24, 2009

Premiu de la Oana

Am primit acest premiu din partea Oanei, o gospodina tanara ca si mine, dar foarte talentata si iscusita in bucatarie. Oana a fost tare darnica si a oferit multe, multe premii, eu l-am ales pe acesta, mi s-a parut foarte dragut. Ii multumesc mult Oanei pentru premiu si pentru ca ma viziteaza asa des.

La randul meu, as dori sa ofer premiul catorva bloguri pe care eu le apreciez foarte mult, si anume:
Alison

Fiind primul meu premiu il dedic de asemenea si tuturor celor care viziteaza Ralu's Little Kitchen.

Pe curand si s-auzim de bine!

2 comentarii:

  1. draga ralu,multumesc mult de tot pentru premiu!e o reala surpriza!si ai un blog minunat,foarte organizat si accesibil,de retete nici nu mai spun,la virsta ta nu stiam sa fac mai mult de oua -ochiuri...te felicit si iti urez mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu iti ofer citeva premii,te astept!

    RăspundețiȘtergere