vineri, noiembrie 27, 2009

Mancare de mazare



M-am gandit ca poate unii din voi tin post, asa ca in perioada urmatoare o sa incerc sa postez si cateva astfel de retete. Pentru inceput, am ales mancarica de mazare, o alta reteta pe care o stiu de la mama. Mmm...tare buna!

Ingrediente pentru 2 portii

- 1 punga de mazare congelata (de la Bonduelle am avut eu, iar punga era de 400 g)
- 1 ceapa (mai mica)
- 2-3 linguri de pasta de tomate
- 1 legatura de marar
- putin ulei
- sare
- 1 lingurita de zahar (optional)

Mazarea se spala sub jet de apa rece si se pune la fiert, astfel incat apa sa acopere mazarea un pic mai mult. Se adauga ceapa tocata marunt si putin ulei si se lasa sa fiarba (la mine a durat in jur de o ora, la foc moderat).

Cand mazarea este fiarta, se adauga pasta de tomate + mararul tocat marunt. Se condimenteaza apoi cu sare si se mai lasa 5-10 minute la fiert, la foc mic.

Daca doriti sa fie mai dulce, puteti adauga si o lingurita de zahar, eu de data asta n-am mai pus pentru ca am avut o mazare grozava, minunat de dulce si foarte, foarte gustoasa!

Mie mi-a placut dintotdeauna asa, simpla, dar voi o puteti servi si drept garnitura alaturi de fripturica (daca nu tineti post, desigur).

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. e un fel f. bun pt. aceasta perioada!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Catalina, ma bucur mult si de-abia astept sa-mi spui cum i-a iesit!
    Si eu sunt fan mazare, poate mai pun o reteta soon...cine stie...;)
    Te pup!

    @Alison, intr-adevar, e foarte potrivita in perioada asta, mai ales ca e si post, dar oricum, cea mai buna mazare ramane cea proapata, care apare primavara...
    O duminica cat mai frumoasa iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rectific...buna tare aceasta mancare de mazare ! Am trimis-o deja surorii mele careia ii place foarte mult mazarea. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  5. Yupiii, ce bine-mi pare ca i-a placut :)

    RăspundețiȘtergere